EasyCommerce

Skip to Main Content »

Search Site

You're currently on:

Obchodní podmínky

Provozovatel

Provozovatelem EasyCommerce.cz a dodavatelem nabízených modulů a služeb je Ing. Vladan Zajda.

Fakturační adresa

Ing. Vladan Zajda
IČ: 74115146

Kontakt

Bankovní spojení

Fio banka

  • Pro ČR: 2600146774/2010
  • Pro SR: 2600146774/8330 (platby pouze v EUR)

PayPal

  • sales[zavináč]easycommerce.cz

Průběh nákupu modulů a služeb

Nákup nabízených modulů a služeb probíhá výhradně na stránkách EasyCommerce.cz.
Zákazník má možnost se před provedením nákupu registrovat. Následně provede objednávku zboží, kde specifikuje fakturační údaje a platební metodu a udělí souhlas s Obchodními podmínkami a Licenční smlouvou. Dodání zakoupených modulů se provádí výhradně prostředky elektronické komunikace.

Zákazník má možnost zvolit v objednávce způsob platby:

  • elektronická platba GoPay
  • elektronická platbaPayPal
  • převodem na bankovní účet

Po odeslání objednávky očekáváme připsání platby do sedmi pracovních dnů. Po úhradě objednávky jsou zakoupené moduly odeslány obvykle následující pracovní den na emailovou adresu uvedenou při registraci ve formě archivu spolu s instrukcemi, jak provést instalaci. Instalaci modulů klient provádí sám, pokud si v objednávce nezvolil placenou službu instalace modulu. V takovém případě provedeme instalaci modulů za klienta.

Stav své objednávky může zákazník sledovat v klientské sekci po příhlášení.

E-mailová adresa

Zaregistrovaná e-mailová adresa zákazníka musí být platná, protože je použita pro komunikační účely. Důrazně se doporučuje používat e-mailovou adresu spojenou s vaší společností nebo doménou obchodu. E-maily z volných e-mailových služeb (seznam.cz, gmail.com apod.) mohou být použity pro registraci, ale objednávky zaslané s využitím těchto e-mailových adres budou důkladněji prověřovány a důsledkem může být delší proces vyřízení vaší objednávky.

Licenční podmínky

Uživatelé zakoupených modulů jsou vázáni dodržovat podmínky uvedené v Licenci koncového uživatele. Na moduly je poskytnuta záruční doba v délce šesti měsíců od zakoupení. Během této doby má zákazník možnost bezplatně získat aktualizace modulů.

Reklamace

Vzhledem k povaze prodávaného software a jeho distribuci včetně zdrojových kódů elektronickými prostředky komunikace není možné uplatnit nárok na vrácení platby za zakoupený software, který již byl zaslán zákazníkovi.

Zákazník má právo odstoupit od objednávky, jestliže mu dosud nebyl zaslán prodejcem zakoupený software na emailovou adresu. V takovém případě zákazník musí neprodleně kontaktovat provozovatele a zažádat stornování objednávky. Pokud byla již cena zakoupeného software uhrazena, pak bude v plné výši vráce zákazníkovi oboustranně dohodnutým způsobem.